Fullspäckat

Fungerar min dator nu? Ja, jag vet inte jag. Internet funkar nu iallfall.. typ. Den är ändå inte "frisk" om man säger så så pappa ska kika på den när dom kommer hit i Juli. Japp, det är bestämt. Dom kommer i Juli!!!! Ska bli sååå kul. Nu måste jag bara fundera ut vad jag kan visa dom här och underhålla dom med. Det känns ju nästan som det är lite tävling.. vad är bäst, peachtree city eller boothwyn? Dock finns det inte så mycket att göra här, så kommer garanterat dra med dom till Atlanta (och se den åttafiliga vägen.. den måste man ju skåda!)

Idag har jag jobbat. Jag och killarna var iväg till en liten park/lekplats på förmiddagen och lekte. Min värdmamma kom hem runt ett så då frågade hon om jag ville åka till poolen med E.. och det ville jag. Gratis solning, vem säger nej till det? Annars har det inte hänt så mycket.

Imon jobbar jag till typ ett tror jag och ska nog på en shoppingrunda med Mia om hon ville hänga på. Annars får jag väl åka med mig själv.. och vi vet ju alla hur det gick förra gången - inte så lyckat. Jag vet inte vad, men jag känner mig så mobbad då jag går helt ensam och shoppar. Typ hej här kommer jag som inte har några vänner. Samtidigt tycker jag det ändå är skönt. Skumt sådär.

På torsdag åker jag först till JULIA och sen till NYC för att tillbringa några dagar där med bla Julia från aupair skolan! Jippie. Erika skulle först med men nu visar det sig att hon inte kan. Supertråkigt, hade verkligen velat träffa henne.

Kom precis på att helgen efter NY så sticker jag till Florida med min värdfamilj. Livet är härligt alltså!
Så nu måste jag se över packningen och allt jag måste göra innan jag åker.

xoxo
isa


bilden är från i lördags då jag och några av tjejerna var och käkade frozen youghurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0