Gårdagens utgång

Igår var jag ut med tjejerna. Dagen började med att vi (jag och min värdfamilj), kanske, skulle till poolen. Men vädret var inte bra, så det blev inte så. Istället åkte jag lite senare och träffade på Anna. Lisa kom också och vi köpte med oss mat från Panda Express och åkte hem till Sara.

Vi åkte och shoppade lite. Jag köpte en jättefin tröja från Lizard Thicket, där jag fått presentkort. Den är typ flerfärgad, mönstrad och transparant. Lite annorlunda sådär, men jag gillar den! Hade på mig den igår när jag var ut över min tubklänning.

På kvällen så var vi ju ut. Det var jag, Dagmara och Reyhan (som båda flyttar på tisdag, buhu), Estefania, Bisera och Sarah. Efter mycket drama och lite tjaffs så kom vi iväg. Trodde att man skulle slippa drama här, men icke. Antar att språkproblem kan ha en liten del med det att göra, men även att starka personligheter inte alltid går ihop. Men ja, jag försökte hålla mig utanför det. Men det gick bra och vi kom som sagt iväg. Vi åkte in till Atlanta och gick till Opera. Vi hade typ fri inträde billjetter, men som bara räckte till kl elva. Vi kom typ halv tolv för det var mycket trafik. Dock kom vi in ändå med lite kontakter och vi kom in som VIP ;) Inte fel det.

Var väldigt cool lokal och bra musik, dock mycket hiphop. Var dock svårt att snacka med folk då hög musik + engelska inte alltid är så lätt att höra. Jag sa typ "what" hundra gånger och folk fick skrika i mitt öra. Hej tinnitus? Nejdå. Det var dock kul där. Det är roligt att se hur olikt det är från Sverige. Även fast det inte är så olikt ändå, finns det vissa grejer som är det. Var typ en scen mitt på golvet, eller upphöjt golv om man ska säga så, och svär på att jag såg en tjej som MÅSTE varit strippa. Det var typ strippstånger mitt i och hon dansade ja.. och vissa dansade så sjukt slampigt om man ska vara rakt på sak. Folk rökte även inne på klubbarna vilket har gjort att min tröja stank av rök när jag kom hem. INTE KUL!

Kom hem runt fyratiden och sov till typ tjugo över tolv idag. Hehe. Idag ska jag jobba om ca en och en halvtimme!

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0