Going to Pennsylvania - New York City

Nu har jag precis packat klart. Ikväll hämtar Sarah mig, så sover jag hos henne och sen inatt skjutsar hon mig till flygplatsen. Jättesnällt av henne! Mitt flyg går ungefär halv 6 på morgonen och jag är framme i Philadelphia halv nio på morgonen. IIH så förväntansfull att få träffa Julia och se hur hon bor och träffa hennes värdfamilj :) Ska dock bara bo där en natt för dagen efter bär det av till NYC. Jag ska träffa på Julia från aupairskolan och då ska vi hänga där och sova tills lördagen då Julia och de andra tjejerna kommer. Då ska vi gå ut på kvällen! Jag åker hem på söndag från NYC. Ska försöka ta sååå mycket bilder som möjligt för tusan :)

Idag har jag jobbat till typ halv ett. Sen var jag iväg en sväng till Target för att shoppa nödvändigheter inför resan. Jag ska bara ha carry on bagage, inte checka in något bagage, så jag har inte så mycket med mig. Känns så onödigt att spendera pengar på det liksom. Ikväll ska jag jobba, eller ja hjälpa min värdpappa passa min ettåring medan han läser för min fyraåring. Känns konstigt att kalla det jobba liksom för det är typ en halvtimme typ. :) Jaja.

Jag berättade för E att jag skulle åka bort.
Han: Are u gonna be gone forever? *förtvivlat*
Jag: No, only until sunday.
Han: Okey, but it has already been sunday. Do u mean thursday?
Jag: No, I mean this sunday. *oså räknade jag upp veckordagarna för honom*
Han: Oh... so are u gonna miss dinner?
Jag: Yeah, Im gonna miss a few dinners actually..
haha, han är så söt :) Kommer sakna mina små troll!

Nästa inlägg skriver jag väl antingen från Julia eller när jag kommit hem igen från NY.

xoxo
isa


En bild från i lördags. Anna och jag är då aldrig riktigt normala när vi är med varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0