Hair

Tänkte försöka mig att skriva lite här ändå, även fast det är från min iPod. Vad har jag gjort denna helg? I fredags var jag ledig så åkte hem till Bisera. Hon är en makedonsk (?) aupair från min lcc grupp! Härlig människa. Hon bor i ett sjukt fint och lyxigt hus. Hela området är spärrat, och man måste ha kod/ eller ringa från porttelefonen för att komma in i området. Det säger väl kanske lite hur husen ser ut där. Vi åkte till hennes neighbourhood pool och solade och badade lite, även fast det var pisskallt i poolen. På kvällen var jag, Anna och Estefania till den nya biografen här i PTC och såg "water for elephants" med Robert pattinson och Reese witherspoon. Jättebra film och Robert var riktigt snygg, hehe. Efter bion så sa pratade vi med varandra om att vi inte fattade vissa grejer och en kvinna sa skämtsamt till oss "didnt you watch the movie" och vi sa att jo men vi är inte härifrån, haha. Så snackade vi ett tag med henne och hennes familj för det visa sig att också skulle ha en utländsk boende hos dom, deras kompis barn som bodde i Mexico eller hur det var. Igår så kom Mia först till mig på morgonen. Hon är en svensk tjej som precis flyttat hit :) vi invigde min neighbourhood pool och låg där några timmar. Fick rätt bra med färg ;) sen åkte vi och hämtade upp Anna, köpte lunch på chick-fil-a och åkte sen och träffade Lisa och åt supergod frozen youghurt! På kvällen åkte jag och Anna in till Atlanta och gick på musikal - Hair. Anna är teatertokig, så det var hennes ide, men måste säga att jag tyckte det var sjukt häftigt! Även om jag inte fattade allt så var det hur rolig som helst. Så tack Anna för att du frågade om jag ville hänga med :) idag är jag sjukt förkyld. Har inte gjort ett skit och tänker inte göra det tills jag börjar jobba kl fyra. Eller jo, har pratat med Julia som är i New Jersey nu med några vänner. Längtar så mycket tills nästa helg då jag ska först till Julia i Pennsylvania och sen vidare till NYC :D xoxo Isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0