Ive got a permanent white bathingsuit on me now

Ja, men vilket problem alltså. Vet inte om jag ska vara glad för att jag har en vit baddräkt på mig eller inte. Man får ju se det från den ljusa sidan - man är ju trots allt brunbränd! Min LCC kom förbi idag och bara "Ive seen you got a tan in the us" eller vad hon sa. he he.

Dagen började dåligt, tack vare en miss A. Min värdmamma hade varit uppe hela natten med I och ville att jag skulle ta A till skolan. Så jag gick och väckte henne och fick direkt höra ett "I want mummy to wake me up". Thank u liksom. Hon ville inte ha frukost och sen när vi åkte så vägrade hon tala om vägen till skolan, så jag fick ringa min värdmamma så hon fick åka med oss. Var förjävligt irriterad och ledsen på henne kan jag lova och jag kände mig helt värdelös som inte kunde ta henne till skolan helt själv. Men nu vet jag vägen iallafall, ska träna åka den någon till gång så nästa gång kan jag köra henne. Men är typ fortfarande lite irriterad på henne, så jag har inte pratat med henne sen hon kom hem från skolan typ.

Annars har dagen varit bra. Eller ja, I hade lite svårt att sova också, så tog ett tag att få honom att sova idag. Men ja, det gick. Sen kom som sagt min LCC förbi här. Vi hade vårat 2 veckors orienteringsmöte (som ja, vi har nu ca 1 månad och 2 veckor senare..) haha. Men vi skulle ha haft mötet då jag hamnade på sjukhuset, men det blev ju inte av. Och sen har det ändå gått så bra att min LCC kännt att det inte är nå brådskande med det där mötet. Gillar verkligen min LCC, hon är super. Ska på mitt första LCC grupp möte på fredag. Ska bli kul!

Ikväll ska jag bara hjälpa min värdpappa lägga barnen och sen ska jag hänga med Anna till Target!

xoxo
isa


Är ju dock inte lika hemskt som att få permanenta glasögon som K.Kardashian på denna bild.


Kommentarer
Postat av: Julia

Ta inte saker personligt bara! Barn är barn.. Snart kommer du :):):) SKoJ!

2011-05-05 @ 04:49:36
URL: http://enlitenaupair.blogg.se/
Postat av: isabelle

Jo, jag vet. Och sen på kvällen så kom hon in i mitt rum och var samma glada jag ändå. Hon har nog lite morgonhumör plus att hon är van vid att mamma alltid väcker henne. Men tycker hon var väldigt barnslig och kunde betett sig bättre. Men ja, hon är ju trots allt bara åtta ändå.

2011-05-05 @ 17:45:10
URL: http://keepondreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0