Lenox mall

Igårkväll så var jag iväg på LCC möte hos min LCC. Jättetrevligt var det. Vi åkte hem till henne allihopa och det bjöds på god mat och trevligt sällskap. Jag fick en present plus tårta av min LCC. SÅ SNÄLLT! haha, när hon sa "I have something for the birthday girl" så kollade jag omkring och bara "jaha, vem fyller år?" haha tills jag insåg att det var jag, haha. (jag fyller år nästa lördag!!!!)

De andra tjejerna sovde över där, men jag gjorde inte det eftersom jag idag hade planerat att dra iväg till Atlanta tidigt. Jag ställde väckarklockan på nio.. men gick jag upp då? Nej, såklart så tänkte jag att "ska bara vila lite till" men somnade såklart om och vaknade strax efter tio.

Åkte iallafall till Therese i Atlanta (hennes hus är awesome som jag har sagt några gånger) och vi åkte till en park där i närheten. Sjukligt stor och härligt. La oss på en filt och kollade på folk. Sen kom två tyskar och joinade oss. En tjej som jag snackat lite på facebook med och vi bestämde att vi skulle ses. Vi satt där ett litet tag och pratade. Första gången man fick se lite ögongodis måste jag väl säga. Men det är bra med Atlanta, där finns det ögongodis att hitta.

Vi åkte till Lenox mall.
Eller ja, först åkte jag och Therese vilse i typ en timme för vi tänkte lite fel helt enkelt. Vet inte om vi ens tänkte. Men kom fram till slut, med en blåsa fylld till bristningsgränsen och tröttare än vanligt. Vi gick runt lite och kikade men bestämde oss för att käka något och sen dra hem.

Ögongodis på mallet också kan jag säga! Det är ju väldigt många mörkhyade i Atlanta, och där kan man hitta ögongodis (seriöst tredje gången jag skriver det hah). Eller ja, beror ju på. Vissa ser ut som slusk men vissa är finfina. Dock är ju stilen typ hiphop/gangsta liksom, inte riktigt min stil. Och vi har pratat om det förut. Vissa tjejer är så sjukt snygga här - värsta Beyoncé brudarna alltså. Det är ju bootylicious som bara tusan där. Man känner sig blek och grå, haha.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0