Never take someone for granted. Because you may wake up one day and realize that you have lost a diamond while you were collecting stones.



Kollade igenom Lollos bilder på FB nu och blev lite nostalgisk. Julia, jag och Lollo - trion. Tillsammans har vi som roligast och är vi som galnast. Det går inte med ord att beskriva hur roligt vi har det tillsammans. Det är som att Lollo är vår tredje trilling, vi passar så bra ihop. Det är något som jag kommer sakna i sommar.. våra härliga tider på sommrarna tillsammans. Dom är helt enkelt bäst och inget kan slå det. Det må skilja 40 mil (eller ja, nu ett hundratal mil) emellan oss, men det hindrar inte oss. Vem har sagt att långdistans vänskap inte funkar? Kanske är de, de allra bästa. Jag må trivas sjukt bra här i staterna, men jag önskar vissa människor var här - såsom Lollo. Hemlängtan och saknad av mina nära och kära tycker jag inte är samma sak. Jag vill verkligen inte vara hemma i Gävle, i Sverige nu, känner att jag är på rätt ställe nu. Men som en viss liten tös från aupair skolan skrev - jag är på rätt ställe, men med fel människor. Eller inte fel heller. Människorna jag har träffat här är underbara, vissa mer än andra. Men man kan ju alltid drömma om att man hade alla sina nära och kära här, om bara för några dagar!
Riktig fin vänskap slår allt och det är jag glad att jag har! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0