Not healthy at all



Min Glee besatthet har ju verkligen fördubblats här när jag har Anna, Glee-nörden nr 2 här. Plus att min värdmamma är Gleef an också. Och speciellt då när min make (blivande) Darren Criss (han sjunger i videon. Han spelar gay i serien, men han är inte det i verkligheten) är med i serien. Och Annas blivande make Kevin something är med i serien. Vi blir 13 år igen. Kort sagt - Glee är bäst! Det har gått så långt att Lisa, vår tyska vän, alltid tror att det är Glee vi snackar om, om vi snackar svenska med varandra.. vilket det alltid är också. Ibland undrar jag om jag och Anna har något annat gemensamt än Glee?
Vi ska ha ett Glee-marathon med Lisa någon kväll. Vi ska få in henne i våran besatthets bubbla också. Vet inte vilken/vilka som ser fram emot det mest. Lisa eller vi? Okej.. vi såklart.

Ibland önskar jag att A kunde få en audition till Glee och få en roll där. Då skulle jag ju ha en anledning att åka dit och stalka Darren :) Kanske vi möts och det är kärlek vid första ögonkast.. man kan ju alltid drömma ;)

Något annat Glee fan här?
xxx

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag ÄLSKAR Glee! :D Jag tittar på datorn så jag ser avsnitten bara några timmar efter att det sänts i USA! Fast det ska bli rätt trevligt att faktiskt börja följa alla tv-serier på TV:n igen i augusti ;)

2011-05-03 @ 06:39:58
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: sanna

Åh, jag älskar med Glee. Har inte kollat på det alls länge men tyckte det verkade så mysigt efter att ha sett de på reklam så jag började kolla och ny är jag typ besatt ;)



Jättebra blogg föresten. Är i matchningsprocessen just nu och blir jättesugen på att åka när jag läser din, (och din systers med för den delen ;p )

2011-05-03 @ 21:09:39
URL: http://sannaajuunhem.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahahahaha. Jaaa, men vi trissar ju varandra verkligen! Jag hade ju inte alls varit lika galen om jag inte haft dig att prata med XD Stackars Lisa som får stå ut med Kiss och Bajs och Glee!

Vi kanske skulle försöka att inte prata om Glee en gång, se om det fungerar! ;)

2011-05-04 @ 23:37:27
URL: http://agynnhammar.blogg.se/
Postat av: Anna

Men åhh, skickades inte min kommentar?

aja, om det här dyker upp två gånger så vet du varför!



Hahaha, jaaa, men vi trissar ju verkligen varandra! Jag hade inte alls varit lika galen om jag inte haft dig att prata med XD (Och McHale för övrigt).

Åhh, stackars Lisa som får stå ut med Kiss och Bajs och Glee!

Vi kanske skulle försöka att inte prata om Glee någon gång, se vad som händer ;)

2011-05-04 @ 23:39:23
URL: http://agynnhammar.blogg.se/
Postat av: Anna

Men åhhh, nu dök det upp såklart!

Aja, så äre :P

2011-05-04 @ 23:39:52
URL: http://agynnhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0