Sommaren börjar närma sig känner man

Idag har jag passat småpojkarna mina. Vi var till lekparken på förmiddagen och lekte. Träffade på en mamma och hennes gulliga dotter som I var helt fascinerad att träffa. Inte många 1åringar han träffar liksom. Han undrade väl varför hon var lika liten som honom. Det var olidligt varmt idag, ca 32 grader och kvavhet på det. Inte kul för mig som är skandinav. Mamman i lekparken hade bott i Kalifornien förut och sa att det var ju såklart varmt där också men inte alls lika kvavt som det blir här.

Annars har vi varit inne lite mer idag. Jag klarade inte riktigt av att vara ute hela tiden känner jag, hehe. Min värdmamma när hon kom hem bara "Its been 90 degrees today, I love it" och jag typ "I know, its horrible". Min värdmamma påpekade än en gång idag hur brun jag var och var lite förvånad att jag inte bränt mig ännu. Har faktiskt inte gjort det. Men antar att det hjälper att inte ligga och pressa i solen utan att istället bara vara ute och leka med pojkarna.

Imon jobbar jag med. Har varit kvällar nu två senaste dagarna, men imon är jag ledig på kvällen så då ska jag träffa på Anna och hitta på nå kul :) Känns som det var evigheter sen jag träffade henne. haha typ.. en vecka kanske? Men ändå.

xoxo
isa
 


Filippa la upp några bilder från skolan häromdagen. Här är jag och några av gullungarna ute och ska kika in min bomb som jag fick skickad till mig. Eller ja, det var faktiskt en låda fylld med kakor och bakelser. Bilden får mig att längta tillbaka till skoltiden (aupair skolan) och alla härliga människor som fanns där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0