IDAG FYLLER JAG 21

Hallihallå!
IDAG FYLLER JAG 21! :):):):)
Jag är därmed myndig här i staterna. En härlig ålder att fylla!

Vad har jag gjort senaste dagarna? Ja, iförrgår på kvällen så var jag och Reyhan ut och käkade. Vi åkte till Taco Mac här i närheten. God mat och MYCKET. Reyhan tog typ en soppa och sen typ nachochips och dip till. Jag tänkte först bara ta nachochips, men servitrisen bara "ska du inte ha något mer?" Jag typ "eh.. alltså behövs det? Är det en liten måltid eller?" hon typ "ja, alltså, är du hungrig?" jag bara "jaaa" så då tog jag den. Men behövde jag det? NEJ. Så sjukt mycket mat. Amerika alltså, ajajaj.
Var väldigt trevligt med Reyhan. Hon är från Tyskland. Hon ska dock rematcha från sin familj, som mamman är lite smått konstig om man säger det så, och flyttar till Kalifornien på tisdag. Tråkigt, känns som att hon och jag ändå var rätt så lika varandra.

Igår så mådde jag som sagt inte hundra så var hemma hela dagen och sen på kvällen så åt jag och min värdfamilj middag och dom firade mig. Min värdmamma är en mästare på tårtor och gjorde en superfin till mig. Jag fick även presentkort på affären Thicket Lizzard (? superbra affär iaf). Så snällt :)

Idag har jag skypat med några av mina nära och kära. Det var tänkt att vi skulle till poolen idag, men tyvärr så är de tinte så fint väder. Hoppas det skiner upp snart. Annars ikväll ser det ut att bli middag med Lisa och Anna, vet inte vilka det blir och sen utgång med tjejerna :) Får se vilka vi blir!

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Grattis igen!! :)

2011-05-14 @ 18:22:02
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: hanna

stort grattis! :D

2011-05-14 @ 22:47:44
URL: http://whathappensinamerica.blogspot.com
Postat av: Mette

Gratulerer med dagen :D



Jeg bruker STS :) Jeg vet ikke helt, helst et varmt sted. Har fått veldig lyst til å havne i Atlanta etter å ha lest bloggen din :)

Bra du har noen svensker i nærheten som du kan tilbringe tid med da :)



2011-05-15 @ 00:11:56
URL: http://mettegulichsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0