My friends in USA

Vill bara kort presentera mina kära vänner här i USA, de jag känner att jag klickat med mest;
Erika - Nationalitet svensk. Bor i Boston. Bäst helt enkelt. Träffats; 0 gånger (känns dock som vi känt varandra hela livet)
Anna - Nationalitet svenk. Bor i Peachtree city. Högljudd, galen och rolig. Träffats; För många gånger för att räknas.
Therese - Nationalitet svensk. Bor i Atlanta. Snäll, gullig och a lifesaver. Träffats; Sisådär.. ett antal gånger.
Lisa: Nationalitet tysk. Bor i Sharpsburg. Söt tjej som gillar allt och alla. Träffats; Ett antal gånger.
Mia; Nationalitet svensk. Bor i Sharpsburg. Nyfunnen och nyinflyttad svenska som är my kind of friend om man säger så. Träffats; 3 gånger ungefär.

Har såklart träffat fler här, men dessa flickor är dom jag känner att jag passar bäst ihop med och de som gör mitt liv här i USA lite bättre helt enkelt.
Mina vänner i Sverige kommer jag aldrig glömma, tro inte det. Jag tänker och saknar er så mycket. Men utan vänner här skulle de göra ännu ondare. Och man kan ju aldrig få för många vänner, lite klyschigt sådär.

Som ni ser så är ju svenskar något jag klickar bäst med. Överlag så umgås man med sin egen nationalitet. Jag tycker personligen det är roligt att umgås med andra nationaliteter och skulle inte bara vilja umgås med svenskar.. men samtidigt så antar jag väl att det är lättast att klicka med de som är från ens hemland. Det vet jag var så på skolan. Svenskarna hängde med svenskarna. Latinamerikanerna hängde med Latinamerikaner och tyskarna hängde med tyskarna.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0