Walmart

Hallihallå. Idag har jag passat barnen lite på förmiddagen. Vi var till lekparken en kort stund. Sen var jag off, ledig och då tänkte jag åka och handla lite nödvändigheter och shoppa lite. Tog golfbilen och åkte först till The Avenue (som inte har något. Inte värt att shoppa där tycker jag!) och kikade lite. Sen tänkte jag åka till Target, men kom på att jag inte visste vart det låg eller hur man tog sig dit, så då blev det en sväng till Walmart. Gick runt där och kikade och kikade. Men hittade inget. Så jävla stort ju och har typ ALLT. Man tycker ju att man borde hitta nå men icke. Men jag köpte iallfall en tandkräm och sminkborttagning, som jag behövde. Sen blev jag så deprimerad av att jag inte hittade nå så jag köpte mig choklad och en tidning.. chokladen visade sig vara äcklig. Stort fail på den shoppingturen säger jag!

Måste iväg till typ Ashley Park som jag och min värdfamilj var till häromdagen. MYCKET bättre shopping, vad jag har sett iallafall.

Annars har jag inte gjort så mycket. Försökt sitta ute i solen, men så satans hett ju så det bara är jobbigt. Min värdpappa sa att det här var en typiskt bra dag på sommaren. Andra dagar är det verkligen FÖR hett. Vissa dagar kann det känns som 113 farenheit, typ 45 grader då, för att det är så kvavt. Det är ju aldrig så varmt, men det KÄNNS som det för kvavheten. Fyfan, jag kommer svettas bort i sommar.

Om en timme ungefär ska jag iväg och käka med Reyhan och Sarah. :)

xoxo
isa

Kommentarer
Postat av: filippa

alltså jag har varit inne på wallmart en gång och det sög. Target därimot är ASBRA! hitta dit du kommer inte bli besviken..eller okej ASSBRA var väl att ta i. men sjukt mycket bättre än Wallmart!

2011-05-13 @ 00:15:05
URL: http://flippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0