Cultural care borde införa bootcamp

Var iväg till gymmet med Johanna efter jag slutade jobba idag. Ja, det är sant. Jag, Isabelle Nylén, gymmade. Det händer inte. Inte ofta iallafall. Inte ofta alls. Men det är ju så härligt, så varför gör man det inte mer? Dock kände sig jag och Johanna oss så fita och vältränade efteråt att vi förtjänade oss en Ben&Jerry's glass.

VARFÖR? Känner jag nu när jag ätit ungefär halva glassen. Vi har iallafall bestämt att vi ska simma någon dag på gymmet, för dom har bassäng.

Nu planeras det för fullt för helgen, för vårat aupairjobb och pengar har satt lite käppar i hjulen för planerana. Imorgon hade vi först tänkt dra ut, men det funkar nog inte då Johanna inte är myndig i detta jävla land. Jag kan aldrig förstå hur man kan få vara 16 och ta körkort men måste vara 21 för att få gå ut? Tacka vet jag Sverige. Sen hade vi tänkt gå på Breaking Dawn premiären, men nu måste Johanna kanske jobba. Ack ack, problem problem. Kanske drar till NYC över dagen på lördag, men det visar sig om pengarna räcker.

Nu ska jag snart duscha. Smell ya later

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0