Det är ingen vanlig dag

.. för att idag så är det A's födelsedag. Hela 3 år fyller hon. Sötisen min. Vi firade henne precis med god frukost och massa presenter. Jag gav henne Dora-tofflor och en 3D sovsäck som såg ut som en björn eller vad det var. Haha, kommer inte ihåg nu, lyckat.

Idag ska jag städa lite här hemma, i mitt rum och "min" toalett som behövs. Sen ska jag åka till Johanna och vänta tills hon slutar jobba. Då ska vi direkt dra till Julia. Vi är nämligen bjudna på thanksgiving middag idag hemma hos hennes kompis Victoria. Ska bli spännande att komma till en äkta amerikansk thanksgiving middag. Annars ska jag bo hos Julia nu till och med måndag. Jossan kommer ju på fredag. Ska bli såååå kul. Bara umgås med mina syskon och min fina Johanna hela helgen. :-)

xoxo and happy thanksgiving!
isa


Julia och jag på halloween

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0