Immunförsvar, jobba på!


Då är man sjuk IGEN då. Vad roligt. Först för typ en månad sen då när jag kom hit så blev jag först förkyld på weekendkursen i Chicago, men var ju tvungen att åka ändå. Så eftersom jag inte vilade eller så så fick jag feber veckan efter. Nu har jag ont i halsen, huvudet och nacken och säkert en släng feber på det också. Men alla är sjuka hela tiden här, iallafall i Johannas värdfamilj och i min värdfamilj vilket är de ändå människor jag träffar i princip nästan varje dag. Så inte konstigt ändå att man blir sjuk. L har även haft magsjuka eller något, så hon är fortfarande hängig.
Ska vila ikväll och förhoppningsvis är jag frisk tills imon, för då på kvällen ska jag baka lussebullar med tjejerna och på lördag blir det aupair event. Kan verkligen inte missa det.

That's the life of an aupair. Gör ju inte heller det bättre att vädret här är rena rama bergochdalbanan med snökaos och sen 22 grader någon vecka efter.

Har kypt ner i min säng nu och ska kika någon serie eller så. Fick en till (!!) kaka av min värdmamas föräldrar förut (dom försöker göra mig fet?) som jag tänkte äta, men då blev ju såklart H avundsjuk så jag stoppade undan den. Ska smyga ner och ta den senare när ingen ser ;) hehe.

xoxo
isa

Kommentarer
Postat av: inga-lill Nylén

Ta det lungt och vila hela helgen, hör av dig om du blir sämre. / Kram mamma

2011-11-10 @ 06:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0