Life's perfect

Känns som det är det nu när jag bor här hemma hos Julia över helgen och Jossan kom med flyget igår och Ida och Johanna håller oss sällskap.

Var på thanksgiving middag i torsdags. Jag, Julia och Johanna blev bjudna på middag hemma hos Victoria. Intressant var det och riktigt trevligt. Men vad är det släktmiddag utan lite drama? Känns som att vi svenskar brings the drama överallt. Nejdå, men lite småstelt blev det allt där ett tag.

Igår så kom Jossan hit runt 4tiden. Innan dess så shoppade jag, Julia och Johanna lite på Black friday rean. Vi tänkte dra oss iväg runt 5 på morgonen, men det funkade tyvärr inte p.g.a. tre trötta tjejer. Sen tvättade vi Julias bil och drog oss sen iväg till flygplatsen.

Igårkväll så spenderade vi kvällen med mys, mat, godis och snack hemma hos Julia. Runt halv elva tiden drog operation-förändra-håret på mig, Julia och Johanna. Jag och Julia färgade håret och Johanna klippte lugg. Jossan låg däckad i soffan ett bra tag och missade hela spektaklet men vaknade upp med två nyfärgade tjejer och en lugg.

Idag ska vi dra oss mot Kings of Prussia. Ikväll tänkte vi dra ut.

xoxo
isa


Här bor Jag och Johanna under helgen. I Julias värdbarns flickas säng. Supersött rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0