Off

Är ledig idag, eftersom att jag ska jobba söndag. Skulle egentligen med till gymmet med Johanna nu på morgonen, men min hals är inte bra så bestämde att det nog inte var en bra idé. Skypade lite med Jossan och snackade och planerade eftersom att hon ska komma hit :)

Nu är mina världföräldrar i kalifornien så nu är min värdmammas föräldrar här istället. Jätte gulliga är dom. Igår kväll satt jag och snackade med min värdmammas mamma om livet, hon slår då i princip alla i att snacka (förutom Anna då, ingen kan snacka mer än Anna). Sen gav hon mig en kaka som hon köpt till mig som i princip bara finns i den stad dom bor i. Så snällt så.

Nu ska jag snart ner och äta frukost/lunch, så fort ungarna är iväg till skolan så det blir lite lugn och ro. Sen hade jag tänkt dra iväg till Walmart. Måste införskaffa plastmuggar inför aupair eventet jag ska på, på lördag. Ska bli jätteroligt!

xoxo isa
söta "centrum" i wayne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0