PARANORMAL ACTIVITY AT HALLOWEEN


Igår efter jobbet runt 6tiden var jag ut och gick trick och treat med barna mina. Såå söta var dom. Min äldste tjej var Pippi Longstocking. Sjukt bra med utstående röda flätor. Alla kommenterade hennes klädsel och speciellt håret. Mina småttingar var två Mr Nilsson, Pippis apa. Så söta. Jävlar vad godis dom fick och vad A åt sitt godis, haha. Gick inte att få stop på henne. Jag fick nå dryck hos någon som bestod av typ rom och något. A trodde det var vatten och ville ha hela tiden, jag bara "no this is adult-juice" haha.

Idag på eftermiddagen så passade jag 5 barn, mina tre plus två andra. Det var mamman och hennes ungar som vi skulle ha playdate med som jag passade. Mamman skulle åka och handla. Vi gjorde upp det för hon åkte och hämtade upp A från hennes skola. Men 5 ungar var ju allt annat än lugnt. Fast snälla var dom så det gick bra.

Ikväll efter jobbet åkte jag och Johanna och kollade på Paranormal Activity 3. Satan så overklig den blev där på slutet. Tacka vet man 1an som man i princip sket på sig av rädsla.. men men, nu har man sett att den inte var något att se iallafall. Fint sällskap hade man ju iallafall :)

Ska sova snart.

xxxxx
isa



Jag och lite av min påfågel kostym på halloween

Kommentarer
Postat av: Julia

Snygging!:)

2011-11-03 @ 12:49:05
URL: http://itismyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0