Ups and downs

Idag var A ett pain in the ass, om ni ursäktar meningen,  när vi skulle hem från skolan. Hon vägrade lyssna och skulle nypa mig och kallade mig "baby". Jag satte henne i time-out, eller ja på trappan då som vi gör, när vi kom hem då. När vi senare skulle gå och hämta H från busshållsplatsen så var hon jättegosig och mysig. Hon satt i mitt knä och kramades.
"You're my girl, A" sa jag till henne.
"You're my pretty girl" sa hon till mig.

Svårt att bli arg på henne när hon är så gosen och söt. Men utbrott kan ha verkligen få. Annars har dagen rullat på. Rätt lugn eftersom att L är sjuk, stackarn. Hoppas jag inte blir smittad.

Ska snart ha litet snack om kommande veckan med min värdmamma och hennes föräldrar som precis kom. Min värdpappa åkte idag till kalifornien och imon åker min värdmamma, så då blir det hennes föräldrar som är här nu under en vecka. Så vi ska snacka om hur det kommer se ut.

Imon ska jag nog till Julia. Får se dock om, för jag vet inte om jag orkar ta 6.22 tåget från mig som jag måste göra. Jodå, det blir allt bra det. Ska bli så kul att träffa hennes värdbarn igen :)


en bild angående något helt annat. fina omklädningsrummet inne på free people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0