Your da one that I dream of all day

Har haft en mysig helg. I fredags efter jobbet åt jag på resturang med A, H och min värdmamma. Efter det så åkte jag och Johanna och kollade på Breaking Dawn på bio. Blev lite hektiskt och strul där emellan tack vare min och Johannas otur, och vi fick jordens sämsta platser på bion - men filmen såg vi iallafall. Den var helt okej måste jag väl säga, kanske bättre om man hade bättre platser. Dock var det lite överdrivet då folk skrek och applåderade mitt i filmen och i slutet... jag menar, såååå bra var den ändå inte.
Lördagen startade vi med solning och lite träning på det. Runt halv fyra tiden kom Julia till mig, lite senare än vad vi alla tänkt kanske, men så blev det. Vi åkte till King of Prussia och vandrade runt ett tag. Vi alla köpte en varsin fin linneklänning från Free People's fina reaavdelning. Jag köpte även en halsduk från Urban Outfitters. Fick ett par jeans av Johanna också.

Kvällen spenderades hos Johanna där vi lagade mat och åt och snackade. Sen drog vi med Julias bil hem till henne och sov där, eftersom hon har störst hus där vi alla får plats. Sov dock dåligt för vi alla sov i Julias säng och jag sov i mitten. Kanske därför jag känner mig helt död idag? Dock var det mysigt ändå. Och fin helg hade jag med mina två underbara.

Idag tog jag och Johanna tåget hem och efter det har jag inte gjort så mycket. Ska ta en lång varm dusch senare och sen hoppa i säng tidigt. Börjar 8 istället för 7 imon och jobbar normalt nu i veckan tills onsdag då jag blir ledig torsdag.

xoxo
isa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0