13:e månaden

Jag har ju varit här i över 7 månader nu och det börjar bli dags att planera resemånaden. Börja spara pengar till den också, hehe. Jag frågade en kompis från skolan igår om hon ville resa med mig, och det ville hon. Vi funderar på västkusten - LA, San fransisco, San Diego, Las Vegas och se Grand Canyon även åka till Miami och Key West och kanske avsluta på Hawaii? Man får ju drömma lite. Kan ju alltid hyra en bil och bila runt västkusten, skulle vara en dröm!
Får se vad som händer. Spännande ska det bli iallafall och resa det ska jag tame tusan göra! :)
xoxo
isa


San Fransisco

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också!



Ni får hyra en röd bubbla och bila på västkusten, skitabra ju :)

2011-10-27 @ 20:15:09
Postat av: inga-lill Nylén

Bra Isa, planera redan nu så blir det allra bäst.

/Kram mamma

2011-10-27 @ 22:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0