6 oktober

Jobbdag idag. Jobbiga dag idag? Inte direkt. Har väl rullat på bra tycker jag. Var ute på morgonen med barnen och det var svinkallt. barnen hade jacka, mössa och vantar och jag hade vantar, tjocktröjja och vindjacka på mig. Men sen på eftermiddagen var det så varmt så jag gick med tshirt. Skumt det där. Dock fryser jag som en gnu nu, alltid så kallt i mitt rum. Eller ja, i princip hela huset tycker jag. Men vi bor ju i ett 60 år gammalt hus, så inte så konstigt. Måste ta och köpa mig lite ljus tror jag så att jag kan värma upp rummet. Ska ta en varm dusch senare.

Funderade på att träffa Johanna ikväll en snabbis och sola och käka cheesecake, men vi tar det imon istället. Ikväll ska jag plugga lite till. Jag är klar med uppsatsen om mitt liv som vi skulle skriva. 3 timmar satt jag igår. Det bara rullade på att jag glömde bort tiden och vips så var jag klar. Glömmer hur roligt jag tycker det är att skriva uppsatser. Annars ska försöka packa lite inför Chicago också. Är ju bara 2 dagar jag är borta, så blir ju handbagage jag reser med.

Har lite över 100 dollar på mitt konto nu, så lite har jag inte haft på länge. Gick ju en rejäl summa på weekendkursen, men snällt så fick jag ju en slant till flygbiljetten av min syrra plus att jag kommer få pengar av min värdfamilj senare för weekendkursen. Så det blir brare. Ska bli så himla roligt att träffa Mia igen,efter ca en månad ifrån varandra.

xoxo
isa


bild på Julia och mig från Bates Motel and haunted Hayride


Kommentarer
Postat av: inga-lill Nylén

Vad fina ni är, jag har lagt kortet som mitt så att det är det första jag ser när datorn går igång, heter det skrivbordsunderlägg??? Kram Mamma

2011-10-07 @ 08:42:35
Postat av: Jossan

Precis. Ta ut den slanten och sätt in på ditt amerikanska! Hoppas du får det bra i helgen :) KRAM

2011-10-07 @ 12:38:56
URL: http://joosienylen.blogg.se/
Postat av: isabelle

Mamma: vad gullig du är och ja det heter skrivbordsunderlägg :)

Jossan: Har redan gjot det :D tack igen!

2011-10-07 @ 20:15:27
URL: http://keepondreamin.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!

Jag har hamnat i rematch med min värdfamilj, har varit här i två månader, är så rädd att inte hitta en ny, fick du kontakt med många under din rematchningsperiod? Skulle vara så skönt att prata med någon som varit i samma sits. om du vill kan du skikca mig ett mail, [email protected] och berätta, tack på för hand många kramar Elin

2011-10-10 @ 18:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0