Bates Motel and Haunted Hayride

Igår more hade jag skypesamtal med en massa människor. Först hade jag med Malin ett tag, Julia joinade oss. Efter det skypade jag med mammi och pappi (och Bellamie!) och slutade med ett samtal med Jossan :) Mysig morgon. Måste skypa mer, så härligt att se och prata med sina nära och kära.

Efter det åkte jag och hämtde Johanna. Vi åkte och skulle leta frisör och sedan halloween kostym. Hittade en frisör i Wayne som vi funderar på att göra highlights och fjäderextension hos. Så fort vi har tid. Hoppas på att Julias kompis Victoria kan klippa oss ;)

Sen åkte vi till King of Prussia och letade halloweenkostym. Vandrade och vandrade och vandrade, är ju så sjukt stort där. Men tillslut så hittade vi en halloween affär. Hittade klockrenaste kostymerna - jag var en hamster och Johanna en ekorre.

Blev sjukt stressigt där ett tag och jag blev argsint och stressad som tusan, för våran skjuts som skulle skjutsa oss till stället sa att hon inte kunde skjutsa oss, men sen slutade det med att vi ändå kunde åka med henne som tur var. Kom fram till bates Motel and Haunted Hayride. Är ett ställe där man kan gå in i ett spökhus, åka hövagn (eller vad man säger) och gå i ett majsfält. Alla sakerna skrämmer dom en såklart, sjukt läskigt. Tror jag aldrig har varit så rädd för sånna grejer förut (är rätt tuff vad gäller spökhus och sånt tycker jag själv). men det var sjukt coolt och jag förstår verkligen att det är en av Amerikas mest skrämmande turer. Sjukt mycket detaljer och ja, det var verkligen värt pengarna.

På tal om våra kostymer då. Det blev en HIT. Folk kommenterade våra kostymer hela tiden och ville ta kort och en tjej trodde till och med att vi jobbade där, haha. Hur vet jag inte, eftersom vi var utklädda till djur, inte direkt läskiga.

Rekomenderar verkligen folk att åka på den - Bates Motel and Haunted Hayride i Glen Mills, Pennsylvania. Lätt värt pengarna!

xoxo
isa

två skrämmande tjejer och jag och Johanna


en söt ekorre


Johanna och Selene, som var från 1930talet


Karen som cheerleader.. kanske är det Santana?


Maria aka Spiderman chillin' vid bajamajorna.


Lady Gaga, en pumpa och en tjej som rivit upp kinden


Julia var kattig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0