Chicago 8/9-10

Ska till Chicago nästa helg på weekendkurs. Har varit såååå obeslutsam om det, för flygbiljetten har varit så dyr. Men nu löste det sig och jag bokade både flyg och kursen idag. På tiden det. Ska bli riktigt roligt faktiskt. Valde kurserna idag och jag valde bl.a. Sing language (som jag alltid har varit lite små intresserad av att lära mig), digital photography, american history m.m.

Är ju bara ca ett dygn, så man ser inte ju inte mycket av staden, men det är okej. det är ju ändå weekendkursen jag är där för. Det bästa av allt - jag får träffa Mia!! Hon ska på samma kurs. Mycket därför jag valde just den här kursen, men även för att jag vill ha åtminstone en kurs gjord så snart som möjligt. Så härligt att veta att mer än hälften är gjord liksom.

Ska göra lite läxa innan kursen också, men det har jag inte fått mail om ännu. Den skulle egentligen vara gjord igår, men de som skriver upp sig på kursen får 2 extra veckor, så nu har jag 2 veckor att fixa det på. PEPP, jag är sugen på att plugga lite :)


Haha, så drygt när jag hade bokat grejerna så fick jag ett mail av min bank  om irregular bank blabla, att dom tyckte det var misstänksamt att så mycket pengar försvann. Hände mig förut en gång också då jag bla köpte biljett till festivalen i atlanta (som jag tycärr inte kunde gå på). Iallafall, bra att dom har säkerthet, men drygt att man måste ringa dom varenda gång och förklara. Så ringde jag och sa som det var, oså bara skulle han ta in TOLK. hahha, så kom en tjej som kunde lite svenska och skulle översätta. Seriöst, haha, hade lust att säga att jag har inge som helst problem att förstå honom och att han nog inte har problem att förstå mig.. men men. Lite fult bara sådär.


xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0