Halloween helgen började inte helt bra, men än är jag peppad


Varför svenskar håller sig till svenskar och inte till latinamerikaner?
1. Dom planerar inget
2. Dom har ingen tidsuppfattning.

Nej, nu ska jag inte vara hård, men lite irriterad blir man allt. Dock blir dom väl irriterad på oss som måste planerat allt och som alltid ska vara i tid. Men ja. Idag blir det King of Prussia med Maria, Candice, Karen och Selene. Blev en jädra strul med vem som åker med vem och jag höll på att få psykbryt, men nu har det löst sig. Snön som ställer till det. Jädra snö. Worst timing ever!
Ska dock bli roligt ikväll. Ska klä ut mig och vi ska på halloween fest. Säger inte vad jag ska vara, dels för att jag inte är helt hundra än (har två outfits att välja på) och för att det är en hemlis, hihi.
Hoppas ni har en bra halloween helg i Sverige. Till skillnad från Sverige så kan man ju gå all in och inte behöva skämmas att man är den enda som är utklädd. Kommer ju garanterat vara minst en människa som är mer utklädd än en själv.

xxxx
isa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0