King of Prussia för 100de gången och lite feber på det

Hallå.
Igår kväll efter jag slutat åkte jag och hämtade upp Johanna. Vi åkte till King of Prussia - igen. Har varit där ett antal gånger nu, men så lätt när man bor så nära (5-10min) och det är ett uuuunderbart shoppingcenter som har typ allt, och är svinigt stort. Dryga är att man måste gå igenom typ hela skiten, vi brukar göra det iallafall, för alla ställen man vill till ligga i den andra byggnaden än den man är i. Man blir typ svettig av att gå, så stort är det. Måste i princip ha 1-2 heldagar för att gå igenom allt där. Min favorit affär där är helt klart Urban outfitters. Underbara affär. Underbara dyra affär. Vi har varit där ett bra antal gånger, men i princip aldrig köpt något. Vilket är väl lite bra ändå, spara pengar sådär. Fönstershoppa skadar ju aldrig. Men igår så hittade vi jordens sötaste små högtalare till iphonen/ipoden. Kostade bara 10 dollar, så vi förstod att dom itne skulle vara så bra, men vi ville ha dom ändå för dom var så söta. Man kan ha den som en nyckelring, så liten är det. Men så frukansvärt dålig är den - jag har bättre ljud på min ipod utan dom, då är det illa alltså.

Johanna köpte en snygg sportbh inne på VS också, skulle gärna vilja ha en också men tränar ju aldrig så den skulle ju bara ligga och samla damm. Vi avslutade shoppingkvällen med den underbara efterrätten brownie obession och lite french fries inne på T.G.I. Fridays. Våran servitör var skitrolig, och skrattade hela tiden så vi höll på att dö av skratt varje gång han kom.

Idag vaknade jag upp med feber. Great. Tog aldrig tempen, men jag känner verkligen när jag har feber. Dessutom tog jag ipren och svettades som en tok några minuter - feber. Jobbade ändå. Min värdpappa frågade om jag ville att han skulle jobba hemma, men jag sa att det gick bra ändå. Har gått på ipren hela dagen så det har varit helt okej även fast jag har varit väldigt orkeslös. Vill bara inte att jag ska smitta barnen. Nu känner jag mig ändå helt okej, så jag ska försöka vila så mycket som möjligt ikväll och sova tidigt så vaknar jag förhoppningsvis upp feber-fri imon. Vill inte ha feber nu i helgen då jag har en massa roliga planer :)

xoxo

isa




inne på victoria secret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0