Längtar tillbaka

Peachtree City, ett av de finaste ställen jag vet. Ibland önskar jag att jag kunde ta min värdfamilj och mina nya vänner här och flytta tillbaka. Se mina fina vänner där. Wayne är fint, och jag kommer troligtvis känna likadant här efter ett halvår.. men PTC var faktiskt mitt första hem här i USA och jag bodde där i ca ett halvår. Svårt att glömma det. Inte för att man måste det iförsig.
Slog mig att livet i PTC kommer aldrig återkomma igen. Jag, Mia, Lisa och Anna boendes i PTC är nu bara ett minne. Det kommer aldrig hända igen. Det är svårt att tänka så.
Ett halvår fick jag med tre av världens finaste vänner, på ett sånt underbart ställe som Peachtree City, Georgia. Det kommer jag aldrig glömma ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh, ISA jag SAKNAR er!!!

Och rolig sak är att jag enligt din besöksgrejsimojs kommer från Linköping...

2011-10-19 @ 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0