Sjuk

Ja, idag tog jag en sjukdag. Igårkväll tyckte jag att jag kände mig bättre, men låg kanske två timmar med sån feberfrossa inatt att jag trodde jag skulle hacka sönder tänderna och mådde piss. Imorse när jag vaknade mådde jag fortfarande dåligt och pratade med mina värdföräldrar. Hade dock inte tempen. Vet inte riktigt om jag litar på deras termometrar, ena sa dom iallafall skulle nog inte fungera. Dock idag känner jag mig lite bättre. Känner inte direkt att jag har feber, men dåligt mår jag med halsont och huvudvärd - och lite mensvärk på det, gör ju det hela bättre. Har gått på ipren ända sen jag vaknade pga mensvärk så jag vet inte riktigt hur jag känner mig. Låter iallafall förkyld.
HATAR att vara sjuk. Så otroligt uttråkad nu när jag legat i sängen hela dagen. Hoppas innerligt att jag är frisk imon för jag ska till Philly med några tjejer och gå ut, och vi har bokat hotell redan ;/ Ikväll skulle jag till Julia och bli klippt av Victoria, men det sket ju sig.

Nä, får väl acceptera att jag är sjuk och ta den tid jag behöver, men tråkigt är det. Har nog blivit lite skadad av att jobbat på scandic då man i princip fick en stor utskällning om man ringde in sig som sjuk, så kände mig väldigt jobbig imorse då jag var tvungen att säga till mina värdföräldrar att jag var sjuk. Men men. Alla blir vi sjuka som min värdmamma sa :) Hon kom med kycklingsoppa till mig förut, så snällt!

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0