Snö imorgon här i PA

Har haft en fin dag idag med barna mina. På morgonen bakade vi chokladbollar (!!) som jag var helt lyrisk över. Tror nog jag var gladare över det än barnen, åt mer gjorde jag också. Vi tog med lite chokladbollar till deras lärare också. As lärare Ms Hemingway är storfavoriten och hon har båda fått kaka (äcklig macka som såg ut som en kaka) och chokladbollar nu, A måste ju ligga upp bland favoriterna ;) Sen har vi lekt en massa ute också, även fast det har varit riktigt kallt. Ändast 8 grader tror jag det låg på idag, behöver annat än skinnjacka snart känner jag.
IMON SKA DET SNÖA!!!!!!!!!
Inget konstigt i Sverige, antar att det redan snöar här? Men här i USA vill jag typ inte ha snö. Nej men, det ska väl bli mysigt med snö, men känns verkligen inte som det är dags för snö nu.

Skulle iväg på nöjespark imon med Maria, Candice och Karen, men nu funkar ju inte det när det ska snöa. Vi kanske ska till en amishby istället. Får se vad som händer. På kvällen ska vi iallafall på halloweenparty. Woho, ska vara utklädd. Vad tänker jag inte säga. Maria har köpt två utklädnade som vi ska slåss om lite om vem som ska ha vem. Full rulle i helgen, men det är roligt.

Har haft så fullt upp i flera veckor nu. Jobbar hela veckorna och på kvällarna är jag oftast med Johanna. På helgerna är jag oftast ute och gör saker hela tiden så jag ser knappt min värdfamilj. A sa idag att hon tyckte jag var borta hela tiden. Sötisen då. Jag skulle egentligen till Candice ikväll med maria och gänget men bestämde mig för att vara hemma för att få sova ut på riktigt (fast kan inte sova så länge ändå), som jag inte gjort på veckor. Blev filmmys med mina värdbarn och min värdmamma på kvällen nu innan barnen skulle sova, så det kändes härligt att spendera lite tid med dom :) Mina sötisar som kröp upp och gosade i min famn hela filmen.

xoxo
isa



Kommentarer
Postat av: Julia

Här är de Ingen snö och ovanligt varmt:) hoppas de dröjer ett bra tag till innan snön kommer:)

2011-10-29 @ 06:27:56
URL: http://itismyworld.blogg.se/
Postat av: inga-lill Nylén

Här är det ingen snö och ca. 10grader varmt, det harvarit en ovanligt fin höst. / Kram mamma

2011-10-29 @ 09:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0