Tips


Ett tips till alla er som vill skaffa lite souvenirer från alla de ställen ni reser till här i USA. Starbucks muggen är väl en smart grej att samla på? Än så länge har jag bara samlat på mig New York muggen, men planerat på att införskaffa mig ett antal fler. Jag måste åtminstone ha från Atlanta och Philadelphia av rätt så självklara anledningar - jag har ju bott/bor där. New York känns ju som storstaden man bara måste ha en mugg från. Skulle ha köpt en i Chicago nu när jag var där, men dum nog så gjorde jag inte det. Vill iallafall, om det funkar också ha från Boston, Miami, Los Angeles, Washington och Las Vegas. Får se vilka av de jag införskaffar :) Ett tips bara sådär.

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul idé! Många samlar ju på Hard Rock Café tröjorna, men muggar kan man ju ha framme och använda på ett annat sätt!

2011-10-15 @ 19:08:59
URL: http://kanskevuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0