Varför kan dom inte lyssna?

Åh. Andas andas. Nu på eftermiddagen har barnen inte lyssnat något och jag har känt hur det kokat inombords. Eller ja, mer blivit frustrerad.. på mig själv. Att jag inte kan få dom att lyssna. Tror dock det beror mycket på att vi inte kunde ha playdate idag (kunde inte ha förra veckan heller) för dom vi skulle ha med kunde inte denna gång heller, så dom blev besvikna. Hädanefter får jag hålla tyst om vi ska ha playdate.
Tänkte baka chokladbollar idag också, men så hade vi inge havregryn hemma... sket ju sig det.
Nä, ska snart iväg och träffa Johanna. Vi ska sola och sen kika xfactor. Behöver lite äldre umgänge nu känner jag.
(ska skriva om new jersey helgen så fort jag får tid)

xoxo
isa
på boardwalken i atlantic city - underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0