Förbannad

Nu är jag riktigt förbannad och upprörd. Jag hade inställt mig på att få träffa mina värdbarn en sista gång innan jag åkte och ge min 8åring födelsedagspresent, för hon fyller om en vecka. Jag frågade min värdmamma flera gånger när jag flyttade till dom och till min LCC om jag kunde få komma förbi och säga hejdå innan jag åkte. Ja, men gör det sa hon. "du får komma när du vill och hänga med oss" sa hon tillochmed. Nu när det är ca 2 dagar innan jag åker så tänkte jag åka förbi dom antingen idag (men det blev det inte) eller imon för att säga hejdå. Nej då mailade min värdmamma min LCC och säger att det kommer bli "förvirrande för barnen". Jävla kärring, barnen är fan redan förvirrade för dom rematchar hur som helst. Hon tänker inte ALLS på hur JAG känner mig, att jag kanske vill säga hejdå till barnen som hon lovade att jag skulle få göra.

Är så satans arg och ledsen nu. Trodde verkligen inte det här om min värdmamma, men nu har hon verkligen visat vad hon går för. Hon är så jävla feg att inte ens våga maila MIG och säga som det är. Samma med rematchning. Hon vågade inte säga till mig innan att vi skulle rematcha utan ville att säga det när min LCC var där på exit intervjun. Min LCC sa då till henne att "men du förstår väl att vi inte kan ha en exit intervju om inte isabelle vet att det är något fel?". Fyfan, så arg jag är alltså.

Så nu är jag så upprörd för jag vet att jag kanske aldrig mer kommer se mina värdbarn, åtminstone på länge. Såklart vill jag komma och hälsa på, men vem vet hon kanske inte låter mig göra det heller. Jag mailade henne och sa som det var och frågade varför hon inte kunda maila mig och vara rak mot mig. Satans falsk alltså och feg. Jag skrev också att jag hoppas hon inte säger till barnen att jag inte kom för att jag bestämde mig för att inte komma, utan för att HON tyckte det skulel bli förvirrande. Jag sa till barnen att jag skulle komma förbi innan jag åkte, oså gör jag inte det. Hoppas verkligen inte dom tror, eller att hon säger, att jag inte ville komma förbi.

Nä, fy vad härligt det ska bli att byta familj. Önskar dock att dom kunde flytta, för jag vill vara kvar här i PTC med alla mina vänner. Men men, det blir som det blir. Bara förvånande hur snabbt det kan förändras.

Kommentarer
Postat av: Jill

tack sa jattemycket för alla fina ord kara van! <3



sjalvklart ska jag lagga ut bilder pa lillkillen nar han valjer att titta ut! saknar dig sa mycket, men snart sa :)



Vilken apdalig stil av din fd vardmamma!! se till att inte lagga mer energi pa henne atminstonde, det ar hon inte vard efter att gatt bakom ryggen sadar! Det finns en mening med allting hjartat, och det ar meningen att du ska fa komma till en ny familj, med nya varderingar och upplevelser! <3

2011-09-10 @ 23:40:48
URL: http://catchitifyoucan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0