Hooters


Kände att jag har ju inge bilder alls att visa så kunde lika gärna ta en webbcam bild och visa mitt tryne på. Hatar ju bloggar som inte har nå bilder alls.

Vad har jag gjort då? Jobbat på. Ungarna mina är så söta. Dock är min toddler lite jobbig ibland, men det är inget som är allvarligt precis. Hon blir bara väldigt grinig när jag lämnar mina äldre barn på skolan.. hon vill ju också liksom. Min 2, snart 3, åring satt idag på min säng och skulle fixa mig fin i håret. Sen kollade hon på min mobil och ville ringa min mamma. "I'm gonna call your mum and say that your a nice girl" sa hon, lite sådär otydligt för hon snackar ju inte superbra så man får spetsa öronen. :)

Annars så har jag hängt mest med Johanna. Vi har varit lite på King of Prussia, besökt Starbucks, igår var jag hemma hos henne och träffade hennes härliga värdmamma. Hon bor hos en svensk familj, så lite annorlunda känns det att träffa på en svensk familj. Vi har planerat in klipptid, eller ja egentligen inte, men vi har sett en salong som vi ska åka och kika på. Behövs veeerkligen, mitt hår är typ ner till arslet.. typ. För-jävligt ser det rent ut sagt ut.

Ikväll ska jag till hooters med Johanna och Veronica. Har dock ätit middag redan så blir väl efterrätt eller något där. Bara att ha varit där på hooters som jag vill dit. Känns ju typiskt amerikansk att ha ätit på hooters. Kameran ska med! Googla hooters om ni inte vet vad jag snacka om.. kommer ju dock enbart vara killar och gamla gubbar där känns det som.

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: Jossan

Kul att läsa :) du och Jullan måste skriva oftare!

2011-09-29 @ 10:45:32
URL: http://joosienylen.blogg.se/
Postat av: isabelle

Jag vet jossan, jag är svindålig påa tt skriva. men ibland så har jag inte tid :P

2011-09-30 @ 00:23:05
URL: http://keepondreamin.blogg.se/
Postat av: Jossan

Förstår såklart ;)

2011-10-01 @ 18:44:12
URL: http://joosienylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0