I feel good

Livet rullar på här och det känns bra. Igår jobbade jag från 9 till 6. Efter jag slutat så åkte jag till King of Prussia och träffade på svenska aupairer, Veronica och Josefine. Två jättetrevliga tjejer. Vi käkade på Cheesecake factory och käkade deras underbara cheesecakes till efterrätt. Tog med mig lite hem för jag orkade inte hela och käkade lite som efterrätt till lunchen idag. Gick lite vilse när jag skulle till bilen efter vi käkat. Kl var runt 10 och hela köpcentret var stängt, så jag kunde inte gå ut den vägen jag brukar göra för att ta mig till bilen utan en annan väg. Gick och gick och gick och gick. Sjukt långt för det är ju så satans stort köpcentrum. Ringde Maria och fick ha henne som stöd/kartläsare där i mörkret. Min värdmamma blev jätteorolig när jag kom hem och sa att jag hade gått vilse. "Du kunde ringt mig så kunde jag kommit och hämtat dig" sa hon. Hon sa att hon lät som en överbeskyddande mamma, men det är snällt att hon bryr sig. :)

Nu sitter jag bara här och slappar. Min värdpappa kom hem från en lång jobbresa och ville hämta barnen. Så det fick han göra. Så dom kommer väl hem om tjugo minuter eller så. Får se om han vill att jag ska passa dom nå mer. Funderar på att dra till Walmart senare, får se. Annars har jag inge planer.

xoxo
isa


förlåt men jag orkar inte vända bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0