Lättare att spotta svenskar här än vad man tror

Trodde ju att jag hade postat det här inlägget redan, men något gick fel. Hur som helst Igår i lördags på kvällen gick jag ut och käkade med Lisa, Margot, Fern och Jamie. Vi käkade pizza och sen drog jag, Margot och Lisa vidare till Atlanta. Åkte dit i Lisas superfräscha bil. Hon har seriöst snyggaste bilen jag sett av alla aupairer, älskar den.

Gick till klubben Cosmopolitan. Vi träffade på Mario och Carlos, två latinamerikaner som bor här i Atlanta som hänger med lite överallt känns det som. Hade det trevligt och dansade loss därinne.

Var mest äldre där men det var okej. Jag och Lisa letade efter nå snygga killar, eftersom det verkar vara en utdöende art här i USA. Jag har sett 2 riktigt snygga killar här i USA, och det är på 5 månader. Stor anledning är ju att dom inte kan klä sig. Iallafall så ser vi då en snygg blond kille och hans kompisar. Men vi var ju stensäkra på att "det där kan inte vara amerikaner". Vi sa att dom antingen måste vara skandinavier eller tyskar (Lisa är tysk). Jag sa att "men ena ser ut som en riktigt stockholmare" ni vet lite bratig med röda byxor och kavaj, "han MÅSTE vara från Stockholm". Fega som vi var strosade vi runt ett tag och vågade inte gå fram, men så gick jag fram till ena killen och frågade vart han var från, och var han inte från Sverige då? Jojjomen. De var fyra killar från Sverige som pluggade till pilot här.

Ännu bättre var att dom bor här i Newnan, skitnära ju. Lisa bor i Newnna. Haha, det var riktigt roligt faktiskt. Man blir ju helt lyrisk när man träffar svenskar.

Annars tog vi bilen hem runt tretiden och käkade lite kall pizza i bilen. hehe. Rolig kväll med tjejerna!

xoxo
isa


LCC möte på stone mountain för nån vecka sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0