Skypetalk number two

Sitter har och ar lagom nervos nu. Ar hemma hos Lisa, darfor jag inte har svenskt tangentbord. Hon kom hem igar och raddade mig fran min ensamhet och langtrakighet med en sleepover. Vi kopte chips och kikade pa The hangover - den filmen gar aldrig fel. Idag jobbar hon men jag hanger lite har hemma hos henne. Hennes familj ar sa snalla och later mig vara har. Ska skypa med vardmamman jag skypade med igar idag igen, nu om ca 10 min. jag ska traffa barnen. Nervoost men bra, for da tyckte hon jag inte var helt fel anda for dom. Jag gillar dom, sa jag haller tummarna. Har inte hittat na fel pa dom annu, sa jag haller mig till dom. Kanns lite som man far ta det man far nu nar man rematchar, speciellt nar man i princip inte har nagon tid kvar. Men som sagt, jag gillar dom. Dom verkar ha bra regler och bra schema ocksa. Normalt aupair liv verkar det vara, vilket jag gillar.

Haller tummarna nu pa att det gar bra och att dom gillar mig. Jag menar, jag har ju klar fordel att jag ar i landet och kan i princip aka till dom imorgon om det skulle vara sa. Jag ar tillganglig, jag ar van att kora vid dom amerikanska vagarna, jag ar van vid engelskan, jag ar nagorlunda van vid kultren och jag har ingen hemlangtan. Klar fordel. Inbillar mig det och haller tummarna. Om det inte funkar sa funkar det heller inte, bara att leta vidare.

xoxo
isa


Kommentarer
Postat av: elise

Håller tummar och tår här hemma för att familjen ska välja dig!! :))

2011-09-05 @ 19:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0