Spara/Slösa

MÅSTE.SPARA.PENGAR!
Har börjat inse lite nu att tiden rinner iväg och att jag måste spara pengar om jag vill resa på min resemånad. Läste häromdagen också om trekamericas roadtripar genom USA som de flesta aupairer åker på på resemånaden. DET VILL JAG PÅ! Spara spara spara.
Inte slänga pengar på onödigt skit.

Min planeringsplan för vad jag måste spara pengar till/fixa:
-
klippa håret. extremt viktigt, tror aldrig mitt hår varit så här långt/slitet.
- Betala för 2 weekendkurser (lite smått panik över detta)
- Fixa nytt internationellt körkort, om det funkar. Annars betala en stor summa för att skaffa pennsylvania körkort.. vill inte.
- Flyga till Atlanta minst 1 gång innan jag åker hem. Funderar lite på halloween, men får se hur det blir med det.
och sen vill man såklart hitta på lite roliga greje också, såklart. Vill ju inte bara sitta hemma och spara pengar. Men funderar på att spara minst 50 dollar i veckan nu tills min resemånad, borde vara okej. Kan då spara lite mer de veckor jag inte spenderar lite mycket pengar.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Mejla ditt kontonummer Isa så får du halva flygbiljetten. Måste dock föra äver till ditt svenska konto tror jag? KRAM/ Josssan

2011-10-01 @ 10:53:57
URL: http://joosienylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0