Swe/Ger/Switz-night

I lördags, dagen innan jag flyttade, hade vi alla bestämt att vi skulle dra ut. På kvällen träffades jag, Mia, Lisa och Margot hemma hos Mia och gjorde oss iordning. Vi drog senare vidare till de svenska killarna, osman, johan och pedram, som vi träffade förut. Skitschyssta killar. Där var redan Lisa.S och Rumeysa. Vi var där och fördrack lite (dock inte jag som var nykter och körde för jag ville inte vara bakfull när jag skulle resa och träffa familjen) och drog senare iväg till Atlanta. Cosmo Lava.

Hade en trevlig kväll med dans, lite tjejskvaller, lite kill-spaning (var rätt många söta killar där konstaterade jag och Mia vilket man inte har sett mycket av i Atlanta) och härlig stämning. Stannade till stängningsdags och drog sen iväg till Newnan och käkade på Steak and shake. Sa hejdå och kramade om alla och åkte sen hemåt. Kom hem runt 6 på morgonen, lyckad kväll! Dock skulle jag upp vid halv elva, inte mycket sömn.

Men rolig kväll var det. Och som jag saknar mina flickor! :( Men ska försöka hälsa på så snart och så ofta jag kan och jag hoppas påa tt dom vill hälsa på mig <3

xoxo
isa


hade ny klänning på mig. Jermaine, en aupair tjej, skrev på fb och kommenteade bilden "I like your sweeter, Isa". Haha, jag bara "Thank you, but it's a dress  (is it actually SO short?) Jag menar, jag gillar kortkort, men såå kort var den inte. Eller jag som kanske är så van vid kort.

Det var nått bachelorette party som hade dom här sofforna så det var stängsel och allt. När dom skulle gå så sa ena tjejen att vi kunde sitta där om vi ville. Vi hoppade in och alla glodde på oss och trodde väl vi var VIP eller något med stängsel. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0