Tornado-varning

I söndags så var jag sjukligt uttråkad och gjorde ingenting. På kvällen åkte jag dock itll Lisa och hade sleepover. På måndagen så var det Labor day. Jag var kvar hemma hos Lisa och umgicks med henne och hennes värdbarn. Hon har två värdbarn som är tvillingar på 7 år varav killen har autism. Jag lånade Lisas dator och skypade lite med värdmamman vars familj jag hoppas på att få.

På eftermiddagen åkte vi iväg till ett hoppställe, som har en massa hoppborgar. Roligt för barnen. Dock när vi åker dit så hör vi tonardo-varning. Efter att ha varit här i 5 månader och varit med om en hel del tornado-varningar, men ingen tornado (dock var ju´den här stora som drabbade Alabama riktigt nära oss) så var jag rätt lugn. Dock inne på hoppstället så var vi tvungna att ta skydd allihopa i ett litet rum.. Låter ju värre än vad det var, men dom måste ju vara säkra. Var en tornado som härjade häromkring. Tror dock det inte hände så mycket. Sen åkte jag hemåt och käkade middag med min LCC och hennes man.

Idag har jag inte gjort ett piss. Har suttit och väntat hela dagen på att den där familjen ska bestämma sig och ge mig ett besked. Men inget har hänt än. Antar att hon mailar mig ikväll eller kanske tillochmed imon. Får se vad som händer. Jag håller tummarna. ska käka om ett tag och senare ska vi dra iväg ett gäng till Ashley Park och bara umgås. Svenskarna vi träffade ute på klubben ska också komma, så det blir trevligt.

xoxo
isa


gammal bild på mig och Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0