Torsdag

Hallå. Igår efter jobbet på kvällen så drog jag iväg och hämtade upp Johanna. Åkte sedan till hooters där vi träffade på Veronica. Oh herregud, vi var de enda tjejerna där i princip. Värsta haket liksom, inte direkt man drar dit för mysigt häng. Gamla gubbar som spanade in servitriserna och flirtade med dom. Vi kände oss lite som apor på zoo när vi kom in. Käkade french fries och cheesecake, gott gott. Stannade inte länge, utan kollade läget, Veronica tog kort med en av servitriserna för hennes pojkvän ville så gärna att hon skulle göra det, och sen drog vi hemåt.' Så det blev en tidig kväll.

Idag har jag jobbat. H har varit ledig idag så jag har umgåtts med henne hela dagen. Fick lite kvalitets tid tillsammans bara jag och hon när A var i skolan och L tog en nap. Målade, ritade och pysslade lite grejer som hon ville ge till hennes lärare. Hämtade A på hennes skola och vi lekte lite utanför skolan ett tag med hennes nya vän, som barnen kallar för pizza för vi fattar inte vad hon heter. A fick lite smått utbrott då vi skulle hemåt och slängde sig in i framsätet och tröck på tutan ett flertal gånger. Usch, känns som alla glor och bara "men stackars lilla flicka, hon kan inte ta hand om ungarna" haha. Men ja, hon är ju 2 år, så det är ju inte konstigt om hon är lite svår.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske bara slappa. Behövligt. Har sån ångest för vad jag ska göra med weekendkursen i Chicago, börjar ju bli bra tid att boka den nu då den är inte den här helgen men nästa. Dock är ju flygbiljetterna så sjukligt dyra, nästan 500 dollar, att jag verkligen inte kan boka den. Får se om det ändras de närmaste dagarna, men det tror jag dock inte. Lite mitt fel att jag inte bokade den när det var någorlunda bra pris på flygbiljetten, men samtidigt var det ändå dyrt.

xoxo
isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0