Uppdatering angående rematch

Igår flyttade jag in hos min LCC, Sheila. Känns lite småskumt att bo här, men jag är så tacksam över det. Har en match nu som är den dansk-amerikansk familj som bor i Pennsylvania och har tre små flickor. Dom har två tjejer till som dom är intersserade av, så det är lite tävling sådär. Jag och mamman ska skypa ikväll kl halv åtta och sen ska hon bestämma sig på tisdag sa min LCC. Så får se vad som händer med det.

Skulle vara jätteroligt att flytta till Pennsylvania, då är jag en halvtimme från min syrra. samtidigt vill jag ju verkligen inte lämna georgia, men det finns ingeting annat att göra. Finns tyvärr inga familjer här.

Hon värdmamman skickade precis ett mail till mig med lite frågor jag skulle svara på. Känns lite som min förra värdmamma, för hon gjorde också det. Tycker jag är rätt bra ändå. Tycker det är lättare att få ner ett bra svar över mail än om man skulle få frågan direkt sådär på skype.

Jag vet inte hur länge jag ska vara kvar här. Jag var ju lite smått inställd på att om det inte funkar med den här familjen så är det över, då får jag åka hem. Min LCC sa dock att "då letar vi vidare" om det inte skulle funka. Så jag menar, jag är kvar så länge jag får!

Så ja, håll tummarna att det går vägen.

xoxo
isa

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kämpa vidare Isa! Visa dej framåt och positiv när ni skypar då har du gjort det du kan. Leta vidare annars :)

2011-09-04 @ 20:09:31
URL: http://joosienylen.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Håller alla tummar jag har!! Lycka till!! :)

2011-09-04 @ 20:43:43
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Postat av: Julia

Lycka till Isa :) jag hoppas verkligen att du hittar en bra familj snart <3

2011-09-05 @ 14:16:19
URL: http://itismyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0