Y'all need to go to bed

Just nu ar jag i Atlanta. Reste runt med Ida och Sofia i ca en vecka och det var helt underbart. Sa roligt vi hade det. Roadtrip i Cali ar allt jag har att saga. Mycket festande, speciellt i LA, traffade roliga manniskor fran alla varldens horn och brande halvt sonder oss pa stranden i San Diego. Att vi underskattar Calis sol ar en underdrift. Har i Atlanta har jag bla varit ute och festat med tjejerna i Atlanta, vilket var jattekul. Sen har jag aven traffat min gamla vardfamilj har i PTC vilket var underbart. Sa harligt att se dom igen. I hade blivit saaaa stor och borjat pratat. Han ar omojligt annu sotare an innan. Den lillen kommer bli saaa otroligt vacker nar han blir stor.
Ikvall ar det min sista kvall har i ATL med min fina Lisa. Hon och hennes vardfamilj har varit saa snalla mot mig och latit mig bo har i 6 dagar. Helt underbar familj och min Lisa ar varldens basta. Lite ledsen blir man att allt detta ar over. Tanker tillbaka pa min sommar har med Lisa, Anna och Mia som var varldens basta sommar. Kommer alltid alska sodern har i USA och speciellt georgia, accenten, vadret (aven fast det blir ackligt hett pa sommaren) och manniskorna. Idag var det 26 grader varmt, hehe.

Imon bar det av till Miami for nagra dagars solning med Ida. Moter upp henne dar pa flygplatsen imon kvall. Sen aker jag tillbaka till Philly, kanske blir en snabbtripp till Erika i Boston om jag har pengar och om busstiderna passar bra, innan jag drar hem till Sverige. Snart en vecka kvar tills jag kommer hem. SJUKT. Jag vill inte hem. Fast jag vill. Men jag vill inte. Konstigt det dar. Sliter iallafall sjukt mycket att resa och flanga hit och dit nu pa resemanaden, aven om jag skulle gora om det hur manga ganger som helst. Har haft det sjukt kul. Nar jag kommer tillbaka till Philly sa har jag varit pa resande fot i 29 dagar - en klapp pa armen fortjanar jag.

xoxo
isa

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är bäst min isafisa! <3 Snart ses vi :D

2012-04-12 @ 18:13:10
URL: http://krulledamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0