I'm ready for the weekend

Fräscha tjejer halv fem på morgonen.

En rolig helg har det varit. Tillbringade den med Julia, Johanna, Victoria, Ida och Julias underbara värdfamilj. I fredags var vi ut och åt med Julias värdfamilj. Johanna, deras nya aupair, hade precis kommit från aupairskolan då. Jättesöt och trevlig tjej. På lördagen så vandrade vi runt i Philly och åt lunch med Julias värdfamilj. På kvällen blev det fest i West Chester. Spelade kort och sen "flip the cup" som var sjukt roligt. Jag var rätt bra också måste jag säga ;-) Sen var vi ute på en massa barer där. Sov hos Victoria och käkade blå dipp mitt i natten (därav dom blåa tungorna.. mysigt, I know) Skulle till King of Prussia på söndagen men blev för sent. Istället åkte vi till Target och köpte presenter till B, som fyllde 1 år. Lillkillen. Firade honom med Julias värdfamilj och släkten. Efter det kikade vi lite på The Grammys och sen skjutsade Julia hem mig. Trivs verkligen bra hemma hos Julia. Hon har världens bästa värdfamilj och det har jag sagt till henne ett antal gånger.

Efter jag slutat kanske Julia kommer och hämtar upp mig oså ska vi dra till King of Prussia. Måste visa Johanna ett av USAS största shoppingmalls.

xoxo
isa

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack! I know the feeling! Njut nu din sista tid som au pair och ha en grym resemånad. Jag är inte alls avundsjuk, haha :D

2012-02-15 @ 08:33:41
URL: http://josefinairas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0