Inser att jag snart åker hem

Vilka är det som läser min blogg? Det är ju typ ingen. Jaja, skriver väl mest bara för att jag ska ha något att se tillbaka på senare.
Nu har Julia åkt hem till Sverige. Känns konstigt och det verkar hon tycka också. Inte konstigt att hon inte är här, för vi träffades ändå inte hela tiden. Vi bodde ju ändå ca 40 min ifrån varandra, så vi sågs lite då och då på helgerna. Men två månader kommer jag klara mig utan henne. Men det konstiga är att det verkligen går upp för mig nu att jag också ska hem snart. Om ca 2 månader är jag på svensk mark igen. Känns hemskt. Förlåt, men det gör det verkligen. Samtidigt som jag vill träffa mina vänner igen och min familj. Men nej, jag vill inte till Sverige. Bara tanken att jag ska tillbaka till lilla hålan Gävle ger mig panik. Men nu har jag två månader, ca lite mindre än en månad här i Wayne innan jag drar på min resemånad, att ha kul.

Ikväll efter jobbet så åkte jag, Maria, Jessica och en ny svensk aupair som heter Caroline till Christopher's och käkade middag. Jag hade visserligen käkat middag redann men middag nr 2 skadade inte. Vi planerade helgen. Vi ska alla till Kutztown till våra vänner där. Kommer bli galet och vi är sjukt peppade. Imon efter jobbet ska vi antagligen ut på Kelly's som är en bar i Bryn Mawr. På lördag ska Caroline klippa och färga mitt hår. FYFAN vad härligt det ska bli. Ser ut som skit rent ut sagt i håret.
Jaja. En jobbdag kvar med mina tre små änglar och sen är det full rulle hela helgen.

xoxo
isa


Jag och min fina Maria innan New York förra helgen.

Kommentarer
Postat av: kiki

jag läser din blogg! :D

2012-02-24 @ 14:31:06
Postat av: inga-lill Nylén

Jag läser också. /kram

2012-02-24 @ 17:09:57
Postat av: Isabelle

Tack mamma och Kicki :) <3

2012-02-24 @ 19:56:52
URL: http://keepondreamin.blogg.se/
Postat av: anonym

har din blogg som en av mina favoriter, fortsätt blogga!! det är så kul å läsa, själv längtar jag nästan ihjäl mig tills det är min tur att fara som au pair, dock 1,5 år kvar.. keep it up girl

2012-02-25 @ 18:37:09
Postat av: anonym

har din blogg som en av mina favoriter, så fortsätt blogga!! det är så himla kul att läsa, jag håller nästan på längta ihjäl mig tills det är min tur att åka som au pair, dock 1,5 år kvar. keep it up girl

2012-02-25 @ 18:38:39
Postat av: Elin

Jag läser också din blogg!! ;) förstår att det känns konstigt att ditt år snart är slut, men jag längtar tills jag får träffa dig :) Njut av tiden du har kvar<3

2012-02-26 @ 22:05:14
Postat av: Julia

Jag läser:D

2012-02-27 @ 12:17:51
URL: http://itismyworld.blogg.se/
Postat av: Petra S

Jag följer också dig och alla dina roliga äventyr här gumman :)

2012-02-29 @ 09:49:54
URL: http://petrasa.blogg.se/
Postat av: engström

jag med :D

2012-03-01 @ 01:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0