Limmo i New York City

Hallihallå. Vad har hänt då? Jo, i fredags efter jobbet så åkte jag och Maria till Julia. Där blev vi bjudna på middag av Julias värdfamilj. Ida och Victoria var också där. Efter det så åkte vi till West Chester och gick ut. Var en trevlig utgång. Sov över hos Victoria. Jag och Maria i en liten säng i samma rum som Victorias lillesyrra. När vi kom in runt 5 på morgonen så vaknade hon och bara "who is it?" och vi bara "it's Victorias friends" haha. Stackarn är van vid det.
På lördagen så tog jag, Julia och Maria bussen till New York på eftermiddagen. Megabus är sämst och ALLTID sena. Såklart var det nu också så vi kom fram mycket senare än väntat, runt sju tiden. Vi begav oss till hostelet där alla andra tjejerna var. Vi var där för att fira Ceci och Martina som båda fyllt/fyllde år. Runt halv elva kom en limmo och hämtade upp oss. Åkte runt där i NY i ca 2 timmar och förfesteade i limmon. Skitcoolt även fast det skulle varit roligare med folk man kände mer. Sen åkte vi till en sjukt cool klubb. Dock var den sjukt dyr med, 35 jävla dollar för att komma in. Jaja. 4 dansgolv hade den iallafall och var nog den coolaste klubb jag varit på. Eller en av dom iallafall.
Tog taxi hem sen runt halv 3-3 tiden kanske? Kommer inte ihåg. Köpte lite fyllemat/snacks och åt på rummet och sov sen så sött. Eller svettigt, varmt som fan i rummet var det.

På söndagen så traskade jag, Julia och Maria runt i New York och gjorde vadå? Åt, kissade och gick. Inte mer än det. Vi var nämligen panka allihopa. Hittade oss en gullig vän med en "free hug" skylt som folk går omkring med i NY. Så sött. Ska gå runt med en sån i Gävle. Kan ju garanterat att INGEN tråkig svenne skulle komma fram och kramas. Svenskar är tråkiga. Jaja.

Idag har jag jobbat. Hälften av min värdfamilj har magsjuka. YAY. Jag vill inte bli sjuk. Ska till våra New Years Eve vänner i Kutztown i helgen. Kan ju inte bli annat än galet med de människorna.


xoxo
isa











Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja inte alls avis,)

2012-02-22 @ 18:46:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0