Superbowl


Vad har hänt förra helgen då? Fredagen slappade jag bara och på lördagen så vandrade jag, Julia, Ida och Maria runt på King of Prussia och shoppade lite. På kvällen så åkte vi alla på födelsedagsfest hos Ceci. Tror vi var ca 10-12 tjejer hos henne. ALLA trängde oss in i hennes värdpappas bil. Skönare värdpappa finns det nog inte, han kom med alkohol och bara "drick drick". Så när vi hoppade ur bilen i Philly utanför klubben så stannade en kille upp helt chockat då alla vi kom ut ur bilen, ur backluckan. Det tog ju aldrig slut med tjejer liksom. Han tyckte ju att Cecis värdpappa var "the man".
Vi var på två klubbar, dansade och dansade. Det var verkligen en rolig kväll och sköna människor jag var med. Några av oss sov hemma hos Ceci. Jag, Julia och Ida delade rum.
På söndagen så åkte jag, Maria, Julia och Ida till West Chester och åt frukost/fikade på Starbucks. Efter det åkte vi hemåt till Julia och fixade oss inför kvällen. Vi var nämligen bjudna till ett superbowl party. Vi åkte till Downingtown till våra vänner där som hade SB festen. Jag, Frida, Maria och Julia köpte oss varsinna vita tshirtar som vi dekorerade och skrev på. Kan ju erkänna att jag inte kollade särskilt mycket på matchen och var inte så intresserad heller. NY Giants vann iallafall och det var ju roligt för dom, hehe. Tror dom flesta nämligen hejjade på dom.

Så det var den helgen. Livad som alla våra helger är. Men det är roligt. Det är helgerna man lever för här, även fast jag såklart älskar att umgås med mina värdbarn. Men det är ju rätt självklart att man är i USA för att uppleva en massa saker.

Nu har nästan hela jobbveckan gått och i helgen så ska jag umgås med Julia. Hennes värdfamiljs nya aupair kommer imon så det ska bli roligt att få träffa henne.

xoxo
isa


min fina superbowl tröja made by Julia


Maria designade sin egna lilla tröja.


jag designade Fridas tröja som jag blir riktigt nöjd med (dock ser man den inte bra på denna bild) och Frida designade Julias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0