Valentines day

Valentines day igår spenderades med mina fina barn på dagen. H gav mig ett jättefint kort vid middagen som gjode mig rörd. Sen kom Jessica och Maria och hämtade mig och dom båda hade varsitt jättefint kort till mig. Hur fina människor kan man ha omkring sig? Såklart hade jag ingenting till dom, jag är sämst på sånt. Måste skärpa till mig! Vi var på bio med ett helt gäng, bl.a. Julia, Ida och Johanna. Vi såg The Vow, filmen som ALLA pratar om nu. Den var riktigt bra men slutet sög vilket gjorde en riktigt irriterad. Men den var bra, dock inte bättre än förväntningarna. Men Channing Tatum var då snygg, det kan man alltid lita på.
xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0