Vart finns de snyggaste killarna?

Låt mig presentera:
Min amerikanska pojkvän... eh.. eller inte. Nej, detta är tametusan världens perfektaste man - Fransisco Lachowski, brasiliansk modell. Sånna finisar finns inte här i USA-. Nej, inte för att vara elak men amerikanska killar är ju inte direkt finast i världen. Jag längtar lite hem till alla svenska snyggingar faktiskt om jag ska vara ärlig. Tror jag har sett 2 superhunkar under mitt år här i USA, det är fan illa. Mycket beror på klädstilen - dom kan INTE klä sig för fem öre. Var riktigt roligt i Atlanta då jag och Lisa träffade på tre svenska killar på en klubb. Vi såg direkt att det var skandinavier för att dom såg bäst ut på hela stället och mycket berodde på klädstilen. En annan gång när vi skulle dra ut så kommer ena svenska killen fram till mig och bara "är jag för uppklädd?" och jag bara "Nej! Eller kanske här i USA men absolut inte i Sverige". Då hade de tyska tjejerna tyckt han var alldeles för uppklädd för att dra ut på klubb. Är såååå stolt att vi svenskar kan klä oss bra. Samma vi tjejer. Alla vi svenska aupair tjejer (eller ja nästan alla då) klär sig riktigt bra och man kan lätt känna igen en svensk aupair.
Så ja, HEJA SVENSKA KILLAR. Dock tycker jag ändå om det engelska språket så pass mycket att jag hellre ser en snygg kille prata engelska än svenska. Hör man att han är svensk så blir det bara så tråkigt. hehe.
Vad har ni för tankar om amerikanska killar?

xoxo
isa

Kommentarer
Postat av: engström

haha rolig du är Isa!! :D men håller klart med dig! kläderna gör väldigt mycket, sen att dom pratar engelska gör dom mycket mer intressanta!

2012-02-09 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0