You found me, laying on the floor

Lyssnar precis på "you found me" med the fray, en av världens kanske finaste låtar. Därav namnet på detta inlägg. Vissa sitter ju och överanalyserar allt man skriver och titlarna och allt och vet väl inte alls vad dom tror, hehe.
Aja. Helgen har varit galen iallafall och sjukt rolig. På fredagen så drog jag, Maria och Jessica till Kelly's. Var sjuuukt mycket folk, som alltid. Vi drack en massa drinkar och dansade och hade det roligt. Maria skulle jobba dagen efter så hon drog hem till sig, men jag och Jessica drog på efterfest hos Maria's (fan vad jag tänker på engelska nu haha) mexikanska kompis Andrea. Inte mycket att hänga i granen precis men vi sov där iallafall, ihopklämda på en liten soffa. Jag fick typ ingen sömn alls då 4 av 6 människor i rummet snarkade.

På lördagen så åkte vi alla tre, efter att Maria slutat, bakis till King of Prussia. Vi skulle dit för att köpa vit tshirt till kvällen, men planerade ändrades så vi köpte annat skit istället. Eller skit och skit, jag köpte en sjukt snygg tshirt och en kofta. På kvällen så hämtade först Marias kompis Adam oss i hans sjukt snygga bil. Vi förfestade lite hemma hos honom och tåg sedan tåget till Downingtown. Där var Julia, Victoria, Ida och Frida hos deras kompisar. Vi drog ut till West Chester där på natten och gick till en bar. Sen sov vi över där hos deras kompisar, ihoptryckta på en soffa igen. Kan ju säga att man är lite sliten sen denna helg.

På söndagen så bestämde vi oss för att följa med några av de som bodde i huset (5st är dom) och några av deras kompisar till en skog. hahah, låter sjukt fult, men ja dom åkte iallafall till ett ställe och bara vandrade omkring. Vi hittade en äng med höbalar som vi bestämde oss för att klättra upp på. Ja, jag vet inte. Kan ju inte säga att amerikaner inte är fantasifulla. Att vandra ute i skogen skulle inte direkt vara nr 1 på min lista av saker att göra en bakis-söndag, men det var roligt.

På söndagskvällen så åkte jag, Maria, Jessica och Lee till IMAX och kollade på filmen "one for the money". helt okej var den. Innan det så käkade vi FÖRSTÅS sushi (vi äter det heeeela tiden)

Härliga nya människor har vi träffat denna helg och den var riktigt rolig. Jag, Jessica och Maria lyckas då alltid hitta till de roligaste festerna måste jag säga. Inte mycket kan ju slå nyårsfesten dock.

xoxo
isa


Maria skakis på höbalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0