Min sista vistelse i NYC :(

Jag och Caroline i söndags i NYC

Förra helgen var riktigt bra. På fredagen så gick jag, Maria, Jessica, Caroline, Daniel, Annika och Johanna på bio - Gone, vilket var en riktigt bra film. Innan dess så käkade vi mat. Vi drog till Kelly's efter filmen och bara drack en öl och hade det trevligt. På lördagen så åkte jag, Maria, Caroline och Johanna till NY. Vi fick sova hos våran kompis Christopher där som är en svensk aupair han också. Han bor i Brooklyn i sjukt snyggt hus/lägenhetshus eller vad man ska kalla det. Tänk sex and the city stil. På kvällen så drog vi ut på ett ställe som heter Ayina. Vi var där med promoter så vi fick gratis inträde och dricka vilket alltid är trevligt. Roligt hade vi det. Johanna den lyckosten träffade en ursnygg modell från Georgia. Lätt den snyggaste amerikan jag sett under mitt år här. Han hade en väldig sydstats accent vilket gjorde det lite smått svårt att höra vad han sa ibland men samtidigt väldigt charmigt. Jag påpekade såklart glatt att jag bott i Georgia, haha. På söndagen så vandrade vi bara omkring i NYC och käkade lunch/middag innan vi åkte hemåt med megabus.

xoxo
isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0